SUCH A SICKENING AND DIRTY BLOOD

1.

whose gonna eat curry mix together with coffee and chocolate. hell no.. 

uh huh, choc and coffee it is a mocha rightt?? but who knows that might be the best taste ever. 

yea, why dont you put the puree of rebung too.


2. 
dua hari lepas saya menangis sambil memandu dilebuhraya selatan. saya minta izin dengan Oldwoman pulang awal sedangkan cuti berbaki lagi dua hari. ada juga terasa mahu berasap kembali, saya rasa sudah hampir 8 bulan saya tidak berasap. saya tertekan tapi saya cuba tahan. idea ambil caffeine berbilang shot tidak lagi buatkan hati, jiwa dan fikiran ini tenang. 

saya tertekan mungkin dengan bebanan kerja bertambah. dengan orang atasan seperti otak mereka diletakkan di tumit kaki lalu dipijak orang bawah demi pangkat dan harta. pentingkan diri sendiri dan saya orang bawahan dikerahkan tanpa dikira bahawa yang bekerja ini adalah manusia.

teringin untuk cuba mengadu pada Oldwoman tapi saya tahan, dan pendamkan sebab dulu saya pernah dan balasannya saya dinilai sebagai seorang tidak bersyukur dan lemah. saya serik. jangan mengadu. diam dan telan semua. 

"baik engkau simpan, itu terbaik untuk semua orang" banyak kali saya bagitahu pada diri sendiri 

tapi penghujungnya kesimpulan melalui pertimbangan saya...saya andaikan mungkin betul, mereka betul...saya lemah, saya jadi marah, kecewa dengan diri sendiri. ya bukan salah sesiapa salah saya sebab lemah. bunuh diri. tingalkan nota "take that position, i'm quit because am weak, sorry, goodlife and goodluck". ya ini apa yang terdetik di fikiran. berlegar-legar.

oh allah my lord, i am sorry for having such a thinking. i am so sorry. I am, indeed.

huh  uh, lucu bukan, how old am i mentally still thinking about  suicide. remaja sangat. 

seorang pendidik, muslim walaupun tidak begitu alim bertindik tiga di telinga kanan dua di kiri tetap solat 5 waktu, baca koran and haruki kerap kali dan berpendapat apa sahaja parti...yang betul adalah yang harus tegakkan islam dan masih mempunyai fikiran tentang bunuh diri. 

tidak patut tidak patut, contoh kepada masyarakat kot...yea right. an educator and muslim should be "kamil" perfect kan kan kan.

3. 
owh damn you fuckin premenstrual syndrome, just go away.... and u! fucking bloody blood please just come out like fucking right now. now now!!!. 


i told ya before ...i am such a messed up person. as far i believe no one can accept me and as i am cant accept other people to know about this weird, freak and creep minded of mine. Even now Oldwoman dan kaum kerabat sengaja butakan matanya, tak bertanya dan beraksi biasa ibarat saya ini ok ok sahaja. 

Ya, ok ok ja. You just take of these too much.

No comments: