Hi

1. 

for unknown reason i keep this letter for 12 years already. where are you now?


"Buku study aku dulu yang kau conteng pon aku simpan elok. hahaha
Simpan sampai 30 tahun. kalau panjang umur tunjuk kat aku buku tu. surprise!!
 Haha insyallah..aku balik kampung kemas buku study dulu. rasa macam nak angkut je semua datang kl hahaha
Ya.. in sha allah.


 Eh lupa nak cakap maksudnya aku nak jumpa kau 30 tahun lagi bukan sekarang tau... Kah kah kah
 Kalau tak sempat sampai 30 tahun waktu kau, aku akan pergi turun kuantan cari ko juga. hahah"


2. 

mengantuk ibarat mahu tidur seratus enam tahun tak mahu bangun-bangun


"Aku mahu hidup 1000 tahun lagi
 Tak nak ... Aku tak sangup tengok kegilaan dunia untuk 1000 tahun lagi takut aku gila sekali."

3.


"Must be a rather nice place to be. 
Where? 
Inside your head"